קפה ירוק פולים

תוכן עניינים

קפה ירוק פולים לפני קלייה

פעם בכמה זמן נכנס לחנות לקוח ובצעדים בטוחים ניגש לדלפק ומבקש "קפה ירוק", בחלק מהמקרים באמת נכנסים אנשים אשר קולים בעצמם את הקפה, אך ברוב המקרים אלו אנשים שמחפשים קפה טחון ירוק אשר נהוג לחשוב שהוא עוזר לירידה במשקל.

אנו נאלצים להסביר שוב שקפה ירוק הוא לא קפה ממנו אפשר להכין מנת אספרסו, אלה כינוי לפולי קפה שאינם קלויים ולכן צבעם ירוק.

אז החלטנו לכתוב מאמר שיעשה לכם סדר ויסביר אחת ולתמיד – מהם בדיוק פולי הקפה הירוק? איך כן אפשר לצרוך אותם בהנאה? ואיפה תוכלו להשיג פולים כאלה? כל התשובות במאמר הבא.

קפה ירוק פולים

סיפורו של הפול הירוק

סיפורנו מתחיל במטעי הקפה הפזורים ברחבי העולם, בעיקר באזורים הסמוכים לקו המשווה. באותם מטעים גדלים פירות הקפה, להם צורה עגולה וקטנה צבעו יכול להיות צהוב, ירוק או אדום.

בניגוד למרבית הגידולים החקלאיים, המגדלים אינם מעוניינים בקליפה, אלה בגרעין שבתוכו – פול הקפה!

הפולים מופרדים מיתר חלקי הפרי ובשלב זה צבעם ירוק. השלב הבא בסיפור יהיה לייבש את הפולים בשיטות שונות.

בשלב הזה הקפה יעבור לבית קלייה ושם נעביר את הפולים תהליך של קלייה אשר תעניק להם את צבעם החום האייקוני, אך אותנו מעניינים הפולים הירוקים שעוד לא עברו קלייה.

אנחנו בוחרים פולים באיכות גבוהה מאוד אשר נקטפו ידנית, חלקם מחוות בוטיק ישירות מהחקלאי וחלקם אף אורגניים. אנו מקפידים לוודא שאין ניצול של עובדים בני אנוש בכל התהליך.

האם אפשר לצרוך קפה ירוק פולים?

השאלה שצריכה להישאל היא לא האם אפשר לצרוך את פולי הקפה הירוקים, אלה האם אפשר לצרוך אותם בהנאה?

התשובה מורכבת – לפני יותר מ-1000 שנה, כאשר התגלו פולי הקפה, ניסו לאכול אותם בצורתם הירוקה אך כמקובל בעולם הישן קלייה של הפול הגיע מהר מאוד וצריכתו הייתה קודם כגרעין בדומה לגרגירי חומוס או אפונה קלויים.

הטעם לא היה מהנה אך רועי הצאן שגילו אותם נהנו מתחושת הערנות שסיפקו להם. מאוחר יותר ניסו וגילו את היכולת להכין מרק קפה גם מהפולים הירוקים.

לאורך השנים גם הפרידו בין הגרעין למשקה, כך שאין סיבה של ממש לצרוך פולי קפה ירוקים – אם כך, מדוע אנשים רוכשים אותם?

אחת הסיבות היא השמועה שהפולים תורמים לירידה במשקל ולתחושת שובע. מבחינתנו זו שמועה ולא יותר מזה ואין אנו מתעסקים בנכונותה.

קלייה ביתית

לאחרונה, יותר ויותר חובבי קפה גילו את היתרונות וההנאה שבקניית פולי קפה ירוקים, שעוד לא עברו תהליך של קלייה, ולהעביר אותם תהליך של קלייה ביתית.

לרכישה של פולים ירוקים וקלייה ביתית מספר יתרונות:

  • עלות – פולי הקפה הירוקים הם לרוב זולים יותר מפולי קפה שכבר עברו תהליך של קלייה.

  • שליטה בתהליך – אומנם כיום ניתן למצוא פולי קפה אשר עברו קלייה איכותית וטובה, אך בכל זאת האפשרות לשלוט בתהליך קוסמת לרבים אשר שואפים להגיע לכוס הקפה המושלמת.

  • אחסון – יתרון נוסף של פולי הקפה הירוקים הוא היכולת שלהם לשמור על טריותם לאורך זמן. ניתן לשמור אותם למשך תקופה ארוכה והם לא יאבדו את טעמם המקורי.

  • הנאה – יתרון נוסף וחשוב לא פחות הוא ההנאה שניתן לשאוב מתחביב קליית הקפה, הארומה שתשתחרר ברחבי הבית היא רק בונוס נוסף.

מה אתם צריכים כדי להשתמש בפולים ירוקים?

על מנת לעשות שימוש בפולים הירוקים תצטרכו מכונת קלייה, מטחנת קפה, אמצעי להכנת קפה וכמובן – פולים!

למזלכם, את כל אלו תוכלו להשיג בחנות הקפה הנהדרת שלנו שנמצאת ממש בכניסה לשוק הכרמל.

אם נבצר מכם להגיע עד אלינו, תוכלו לעשות הזמנה מקוונת של פולי קפה ירוקים במשקל אשר יגיעו ישירות אליכם. לצפייה ברשימת פולי הקפה הירוק שלנו לחצו כאן >>>

שיתוף:

מאמרים נוספים

תוכן עניינים

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו