מקינטה, מה הקטע?!

תוכן עניינים

הרבה אנשים שואלים אותנו את השאלה הכי מחמיאה בעולם: איך אנחנו מגיעים לקפה כזה בבית? התשובה שלנו בדרך כלל זה חיוך מובך ואז האמת (המרה יש לומר),לא תגיע…ואז נשאלת השאלה המתבקשת: אז מה אתם שותים בבית? ואנו עונים בגאווה מוקה (או איך שאנחנו קוראים לה: מקינטה) שהומצאה עוד בשנת 1933 על ידי אלפונסו ביאלטי.

אם אתם רוצים להתחדש במקינטה טובה, תגלו שהמבחר רחב. אז איך מוצאים מקינטה וקפה שישרתו אותנו כהלכה? מהם הכללים שעליהם חייב להקפיד בתהליך ההכנה? הנה כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון:

סוגי מקינטות-מתחלקות לשני סוגים עיקריים מקינטה אלומיניום שהיא המועדפת על ידי האיטלקים שטוענים שהשימושים הרבים בה מותירים שמנים שמשביחים את הטעם, במקביל האלומיניום סופח את העמילן ולכן בריא יותר. מקינטה נירוסטה הנחשבת כעמידה לחום ורטיבות ובין היתר מתאימה גם לכיריים אינדוקציה. פשוטה או משוכללת? למרות שמדובר במכונת קפה קטנה ופשוטה, ישנם הבדלים במנגנונים. מקינטה בריקה היא מקינטה משודרגת הנחשבת לנמכרת והמבוקשת ביותר, בעלת מנגנון שמגביר את הלחץ ומייצר קרמה סמיכה יותר, המשקה המתקבל במקינטה בריקה דומה יותר לאספרסו ממכונה מאשר ממקינטה רגילה. ישנן גם מקינטות המפיקות קפוצ'ינו בתוספת חלב וטכניקת ערבוב והקצפה מיוחדת, מקינטות מעוצבות ועוד…

ולחלק החשוב, בחירת קפה למקינטה- אחרי שמצאתם את המקינטה שעונה על הצרכים שלכם החלק החשוב ביותר הוא לבחור קפה טחון למקינטה שהוא איכותי ושימוש נכון במוצרים. הטיפ היקר ביותר, השתמשו בקפה טרי שטחון טרי ואם אתם יכולים לטחון בעצמכם סמוך להכנת המשקה הרי זה משובח! הטחינה חייבת להיות מותאמת למקינטה שזה עבה יותר מאספרסו, רכשו ממקום מקצועי. אנחנו בדרך כלל ממליצים על פולים או תערובות עם עדיפות למתיקות קלה, אך כל קפה שתאהבו יתאים.

טיפ נוסף-בחרו מקינטה שידית האחיזה שלה מאפשרת לכם אחיזה טובה ונוחה, יפה ומיוחדת ככל שתהיה, אם היא לא נוחה לכם לשימוש, היא פחות מתאימה.

אופן שימוש-למלא מים במיכל התחתון עד חצי ס"מ מתחת לשסתום, למלא קפה במסננת ביד רחבה ונדיבה עד שהוא עולה על פני המסננת אך לא מכסה את ציידיה. להבריג את המיכל העליון לתחתון, לשים על הגז (על להבה בינונית ומטה) עד ששומעים את המוקה מבעבעת- לערבב ולמזוג.

רוצים להכין לעצמכם בבית קפה משובח? מחפשים מקינטה, פולי קפה טריים ואיכותיים? אצלנו בתמתי, תמצאו בדיוק מה שאתם מחפשים. החנות שלנו שממש בכניסה לשוק הכרמל מציעה לכם מגוון של מוצרים מעולם הקפה וכמובן, איך לא? קפה טרי וטעים במגוון רחב. כל זאת בדגש על טריות, איכות ומחיר הוגן ללקוח. לסקירת כלל האפשרויות המוצעות לכם בחנות האינטרנטית, לחצו כאן או צרו קשר בטלפון 03-9506858.

שיתוף:

מאמרים נוספים

תוכן עניינים

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו