שדרג את משחק הקפה שלך בבית ובמשרד
עם מקציף חלב חשמלי

תוכן עניינים

חלב על הזמן – מקציף חלב חשמלי

אחד הדברים שהופכים את הקפה שלנו לקפוצ'ינו מפנק הוא חלב מוקצף קרמי וסמיך. במשך שנים חלב מוקצף היה תענוג שנשמר לשתייה בבתי קפה בלבד.
כיום, ניתן להכין בבית חלב מוקצף, יציב ומפנק, גם אם לא עבדתם בתור בריסטה בעברכם וגם אם אין לכם שום ניסיון קודם בתחום הקצפת החלב.

תכירו את אחד המוצרים המוצלחים שלנו.
מקציף חלב חשמלי שישדרג לכם את הקפה… או את השוקו, אנחנו לא מחליטים עבורכם.

כיצד קורה הקסם?

קסם הקצפת החלב קורה בעצם על ידי הכנסה של אוויר לנוזל בתנועה סיבובית ויצירת מרקם "קרמי".

בבתי הקפה הפעולה נעשית על ידי קיטור חם, סטימר שנמצא לצידה של המכונה ופולט קיטור בלחץ גבוה אשר מביא להקצפת החלב והבאתו למצב קרמי סמיך וחלק.

באשר למקציפי החלב החשמליים, פעולת הכנסת האוויר מתרחשת על ידי ערבוב מהיר של החלב על ידי מטרפה קטנה הנמצאת בדרך כלל בתחתית מיכל ההקצפה תוך חימום הנוזל.

מכונות ההקצפה עשויות להגיע בתצורות מעט שונות, אך עקרון העבודה דומה – מכניסים אוויר לתוך החלב. בסיבוב על ידי מטרפה.

מקציף חלב חשמלי קפה תמתי

מה אפשר לעשות עם חלב מוקצף?

כאשר תהיה לכם האופציה להכין חלב מוקצף בבית, האפשרויות יהיו כמעט בלתי מוגבלות… סתם, הן בהחלט תהיינה מוגבלות, אך תוכלו לשלב את החלב המוקצף עם כל משקה שיזרום לכם.

לצורך העניין, תוכלו לשדרג את הקפה הרגיל ולהוסיף לו שכבת קצף קרמית נאה, להפוך כל אבקת שוקו לשוקו שוויצרי יוקרתי ובהינתן וישנה גם מכונת אספרסו או מקינטה בבית תוכלו להכין קפוצ'ינו אשר יתקרב מאוד להפוך המתקבל בבית הקפה, במקרים מסוימים אפילו טוב יותר.

הגיע הזמן לעשות קצת קצף

ישנם מספר דרכים לייצר חלב מוקצף בבית, כאשר כל דרך תנפק לכם תוצאות הקצפה שונות מבחינת מבנה הקצף, הסמיכות שלו והיציבות שלו:

  • שיטות מפוקפקות – ברשת מסתובבות שמועות על דרכים להקצפת חלב בעזרת שימוש בצנצנת ומיקרוגל. באופן אישי, לא בחנו את האופציה הזו, אך סביר להניח כי התוצאה הסופית אינה מספקת או מקצועית דיה.
  • מקציפים ידניים – ישנם סוגים שונים של מקציפי חלב ידניים, חלק פועלים על סוללות ומחדירים לחלב אוויר בתנועה סיבובית וחלקם ידניים לחלוטין ודומים בעקרון פעולתם ל-"פרנצ' פרס".
    בכל אופן, מקציפים ידניים אינם מחממים את החלב לכן יש לעשות את פעולת החימום ופעולת ההקצפה באופן נפרד.
  • מטרפה – החדרת אויר בפעולה ידנית בדיוק כמו בהקצפת שמנת.
  • מקציפים חשמליים – אם אתם מחפשים חלב מוקצף, יציב וסמיך, בלחיצת כפתור – מקציף חשמלי זה מה שאתם רוצים.

    השימוש בהם פשוט, מהיר, עם אפס לכלוך והתוצאה המתקבלת בסוף התהליך היא חלב מוקצף ברמה גבוהה כאשר מרבית המכשירים גם קלים לניקוי ואינם תופסים מקום רב במטבח.

איפה קונים מקציפי חלב?

איזה קטע! אתם מחפשים מקציף חלב ולנו יש מגוון רחב של מקציפי חלב להציע לכם. באתר שלנו תמצאו מקציפים חשמליים וידניים, של החברות המובילות בעולם, במחירים אטרקטיביים והכי חשוב – במשלוח מהיר עד הבית.

באותה הזדמנות תוכלו לרכוש גם קפה מובחר שנטחן באהבה ומבחר של מוצרים איכותיים שיסייעו לכם להכין קפה משובח גם בבית. 

אולי עניין אתכם לדעת גם את זה👇

ישנם סוגים רבים של מקציפי חלב בגדלי מיכל שונים בשוק, מקציף חלב קטן מתחיל ב- 220/300 מ"ל ומקציפי חלב חשמליים גדולים יכולים להגיע גם עם מיכל 700 מ"ל.

מקציף חלב חשמלי מומלץ הוא כזה שיחמם את החלב עד לטמפרטורה של בין 60-65 מעלות בדיוק כפי ששתיה חמה צריכה להיות מוגשת. לרוב לא ניתן להגדיר טמפרטורה רצויה אבל כן ניתן להשתמש במד חום לחלב ולעצור בטמפרטורה הרצויה.

כאמור יש בשוק מגוון רחב של מקציפי חלב, הסוגים השונים נעים בין 80-120 שניות. מקציף חלב חשמלי מומלץ הוא לא בהכרח המהיר יותר.

כן, מאוד. מקציף חלב חשמלי קל מאוד לניקוי מאחר והמיכל מתנתק מהתושבת ורחיץ כמו כל כלי מטבח אחר (חלקם אפילו במדיח).

 כן! מקציף חלב חשמלי מומלץ וטוב הוא כזה שיש בו מנגנון כיבוי אוטומטי המאפשר לא רק בטיחות גם חסכון, רב מקציפי חלב כובים אוטומטית לאחר שהתוכנית שהמשתמש בחר מסיימת.

כמובן, מקציף חלב יכול לעבוד עם כל סוגי החלב השונים. יש לקחת בחשבון שתחליף חלב נוזלי יותר ופחות עשיר בשומן יגיע להקצפה עדינה יחסית…יש חברות מסויימות של תחליפי חלב שמאוד קשה להגיע איתם לתוצאות של חלב מוקצף כמו בבית קפה.

מקציפי חלב חשמליים ברובם מגיעים עם תצוגה דיגיטלית אך זה עדיין משתנה לפי הסוג.

בטח, במקציף חלב חשמלי ניתן לחמם גם צ'אי, שוקו ומאצ'ה.

כן! זה אחד היתרונות שיש, מקציף חלב חשמלי מומלץ הוא כזה שגם אפשר לקחת איתנו כמעט לכל מקום, כל מה שצריך זה נקודת חשמל וחלב!

מרבית הסוגים של מקציפי חלב חשמליים מגיעים עם ראש מתחלף לצורך חימום חלב ללא הקצפה. חוץ מזה אין עוד אביזרים.

שיתוף:

מאמרים נוספים

תוכן עניינים

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו